Згідно з даними холдингу Unitrade Group, за перші місяці 2008 року українці придбали 115 тисяч LCD-телевізорів (перший квартал 2007 року – 47 тисяч), витративши на них близько 500 мільйонів гривень.
У моді – багатофункціональність «За результатами продажів першого кварталу 2008 року середня вартість пристроїв трохи змінилася. Якщо в першому кварталі 2007 року купували в основному телевізори, які коштують менш як 2 500 гривень, то в аналогічному періоді цього року лідером став сегмент 4000-5000 грн. Збільшився попит також на LCD-телевізори у ціновому сегменті понад 5000 грн., повідомив Сергій Дорофеєв, керівник департаменту маркетингових досліджень Unitrade Group.
За кількістю реалізованих споживачам телевізорів у першому кварталі лідирує Samsung з 46% ринку. Частки інших виробників першої трійки такі: Philips – 15%, LG – 14%. За оцінками Unitrade Group, у 2008 році на ринку України кінцевим споживачам буде реалізовано близько 690 тисяч LCD-телевізорів.