Четвер, 28.11.2024, 03:25
Молодіжний сайт
Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Обслуговуваня в магазинах
GedevanДата: Понеділок, 04.08.2008, 17:42 | Повідомлення # 16
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 469
Репутація: 16
Статус: Offline
prohindey, от село, звик тільки брагу смоктати... biggrin Текіла то, брат, такий мексиканськай самогон. Та як ті мексиканці ліниві до холери, то вони не ростять бульбу чи буряки на самогон, а шмурдякають го з то, що під руку попаде... чи під ср..ку. smile От кактусяв у них - хоч за собаками кидай. smile

admin, текіла золота вийде. biggrin


Зри в корень! (с) К.Прутков
 
adminДата: Понеділок, 04.08.2008, 19:14 | Повідомлення # 17
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 442
Репутація: 22
Статус: Offline
Gedevan, а що ж їм робити, коли в них пустеля... і крім колючок нічого неросте... от і виходить колючий шеморгезен biggrin
хоча мені сподобався... хоча то може київляни вміють робити такий, а справжній може такий як наша бурячанка, хоча хз. справжнього мексиканьського некуштував



і нефлудимим будеш...


Повідомлення відредагував admin - Понеділок, 04.08.2008, 19:17
 
VovanichДата: Вівторок, 12.08.2008, 13:39 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 3
Статус: Offline
А тему геть зафлудили заофтопили ніякого порядку на форумі . dry
А питання обслуговування в Камінь-Каширських магазинах дійсно болюче. Як купуєш товар, складається враження, що ти не купуєш товар, а стоїш і випрошуєш його і обов'язково не забути сказати "дякую", бо іншого разу взагалі не дадуть нічого, хоча повинно все бути навпаки. Взагалі не розумію на що дивляться господарі торгових точок, є ж дуже багато маркетингових методів як налагодити сервіс в обслуговуванні, вони ж реально втрачають через це кошти. Певно ще дуже довго поки в Камінь-Каширських магазинах будуть зустрічати клієнтів з посмішкою.

 
GedevanДата: Вівторок, 12.08.2008, 15:59 | Повідомлення # 19
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 469
Репутація: 16
Статус: Offline
Vovanich, я так підозрюю це тому що, в більшості випадків по магазинах працюють ще совкові продавці і ім абсолютно начхати на те, прийдеш ти вдруге, чи ні. Единий вихід - здорова конкуренція. Вона вже є, тільки хазяі магазинів ще цього на кишенях не відчувають.
PS За флуд - згоден.


Зри в корень! (с) К.Прутков
 
VovanichДата: Вівторок, 12.08.2008, 17:46 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 3
Статус: Offline
Gedevan, в тому то і справа, що погано відносяться до клієнтів як соскові так і молоді продавці, і це б'є по кишенях господарів тільки вони напевно про це не думають.
Ось цікавий приклад на базарі моя дружину облюбувала один продуктовий ларьок (близько біля кінотеатру), тариться не в магазинах а саме там.
І в чому ви думаєте справа - в обслуговуванні і при чому один з продавців там - жінка літнього віку.
А чому все так і не скажу - може ми такі мовчазні, може бізнесмени наші такі безтолкові, а може немає такої як потрібно конкуренції прибутків їм і так вистачає навіщо собі голову ламати.
 
GedevanДата: Вівторок, 12.08.2008, 18:54 | Повідомлення # 21
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 469
Репутація: 16
Статус: Offline
Vovanich, Отож бо і воно.

Зри в корень! (с) К.Прутков
 
adminДата: Середа, 13.08.2008, 09:16 | Повідомлення # 22
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 442
Репутація: 22
Статус: Offline
Vovanich, нарахунок "Дякую" то незгоден, я наприклад завжди "подякую" і якою б та продавщиця небула вона, майже в 99 %, скаже "будьласка" або "наздоров'я". Ще дуже дієвий спосіб, коли ти приходиш а вона з таким настроєм (чоловік непо...ав, або невиспалась) просто пожартувати, наприклад "мені кілограм пива" або "а сірники у вас свіжі" і знову ж (у 99%) настрій піднімется і вона буде з тобою ввічлива...
висновок: який би той продавець небув а сказавши "Дякую" корона з тебе невпаде і тобі неважко, і людині приємно



і нефлудимим будеш...
 
VovanichДата: Середа, 13.08.2008, 21:11 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 3
Статус: Offline
admin, я не маю на увазі, що потрібно нехтувати правилами етикету, просто в даному питанні - обслуговування в магазинах, відносини доходять до абсурду. Виходить щоб мене нормально обслужили мені треба видавлювати з себе посмішку? Так хто до кого повинен підстроюватись - покупець до продавця? Свої проблеми продавець повинен залишати за межами магазину. Потрібно серйозно відноситись до роботи тільки тоді може бути якийсь толк.
P.S. Я завжди кажу дякую продавцям, а тут говорю в загальному.


Повідомлення відредагував admin - П`ятниця, 15.08.2008, 21:57
 
MaksumymДата: Неділя, 17.08.2008, 13:31 | Повідомлення # 24
Президент
Група: Адміністратори
Повідомлень: 588
Репутація: 24
Статус: Offline
Vovanich, я згоден з тобою що не мені треба усміхатись, а продавцеві smile А то заходиш в магазин, вона дивиться на тебе злими очима... тоді яка у тебе посмішка появиться biggrin

=====================
тут може бути ваша реклама
=====================
 
adminДата: Неділя, 31.08.2008, 23:14 | Повідомлення # 25
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 442
Репутація: 22
Статус: Offline
але є й приємні люди... до яких хочеться заходити частіше... smile


і нефлудимим будеш...
 
гетьманДата: Вівторок, 23.12.2008, 17:40 | Повідомлення # 26
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Життя в нас складне, тому і люди злі smile , в інших країнах все інакше, там з тобою всі завжди чемні та привітні. Як казав наш колишній президент маємо те що маємо
Мені от цікаво хто де у нас техніку купує? Я наприклад вже звик в інтернет магазині все замовляти, в останній раз замовляв собі КПК у львівському "Дешевше"
 
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024