Обслуговуваня в магазинах
|
|
Gedevan | Дата: Понеділок, 04.08.2008, 17:42 | Повідомлення # 16 |
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 469
Статус: Offline
| prohindey, от село, звик тільки брагу смоктати... Текіла то, брат, такий мексиканськай самогон. Та як ті мексиканці ліниві до холери, то вони не ростять бульбу чи буряки на самогон, а шмурдякають го з то, що під руку попаде... чи під ср..ку. От кактусяв у них - хоч за собаками кидай. admin, текіла золота вийде.
Зри в корень! (с) К.Прутков
|
|
| |
admin | Дата: Понеділок, 04.08.2008, 19:14 | Повідомлення # 17 |
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 442
Статус: Offline
| Gedevan, а що ж їм робити, коли в них пустеля... і крім колючок нічого неросте... от і виходить колючий шеморгезен хоча мені сподобався... хоча то може київляни вміють робити такий, а справжній може такий як наша бурячанка, хоча хз. справжнього мексиканьського некуштував
і нефлудимим будеш...
Повідомлення відредагував admin - Понеділок, 04.08.2008, 19:17 |
|
| |
Vovanich | Дата: Вівторок, 12.08.2008, 13:39 | Повідомлення # 18 |
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 11
Статус: Offline
| А тему геть зафлудили заофтопили ніякого порядку на форумі . А питання обслуговування в Камінь-Каширських магазинах дійсно болюче. Як купуєш товар, складається враження, що ти не купуєш товар, а стоїш і випрошуєш його і обов'язково не забути сказати "дякую", бо іншого разу взагалі не дадуть нічого, хоча повинно все бути навпаки. Взагалі не розумію на що дивляться господарі торгових точок, є ж дуже багато маркетингових методів як налагодити сервіс в обслуговуванні, вони ж реально втрачають через це кошти. Певно ще дуже довго поки в Камінь-Каширських магазинах будуть зустрічати клієнтів з посмішкою.
|
|
| |
Gedevan | Дата: Вівторок, 12.08.2008, 15:59 | Повідомлення # 19 |
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 469
Статус: Offline
| Vovanich, я так підозрюю це тому що, в більшості випадків по магазинах працюють ще совкові продавці і ім абсолютно начхати на те, прийдеш ти вдруге, чи ні. Единий вихід - здорова конкуренція. Вона вже є, тільки хазяі магазинів ще цього на кишенях не відчувають. PS За флуд - згоден.
Зри в корень! (с) К.Прутков
|
|
| |
Vovanich | Дата: Вівторок, 12.08.2008, 17:46 | Повідомлення # 20 |
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 11
Статус: Offline
| Gedevan, в тому то і справа, що погано відносяться до клієнтів як соскові так і молоді продавці, і це б'є по кишенях господарів тільки вони напевно про це не думають. Ось цікавий приклад на базарі моя дружину облюбувала один продуктовий ларьок (близько біля кінотеатру), тариться не в магазинах а саме там. І в чому ви думаєте справа - в обслуговуванні і при чому один з продавців там - жінка літнього віку. А чому все так і не скажу - може ми такі мовчазні, може бізнесмени наші такі безтолкові, а може немає такої як потрібно конкуренції прибутків їм і так вистачає навіщо собі голову ламати.
|
|
| |
Gedevan | Дата: Вівторок, 12.08.2008, 18:54 | Повідомлення # 21 |
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 469
Статус: Offline
| Vovanich, Отож бо і воно.
Зри в корень! (с) К.Прутков
|
|
| |
admin | Дата: Середа, 13.08.2008, 09:16 | Повідомлення # 22 |
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 442
Статус: Offline
| Vovanich, нарахунок "Дякую" то незгоден, я наприклад завжди "подякую" і якою б та продавщиця небула вона, майже в 99 %, скаже "будьласка" або "наздоров'я". Ще дуже дієвий спосіб, коли ти приходиш а вона з таким настроєм (чоловік непо...ав, або невиспалась) просто пожартувати, наприклад "мені кілограм пива" або "а сірники у вас свіжі" і знову ж (у 99%) настрій піднімется і вона буде з тобою ввічлива... висновок: який би той продавець небув а сказавши "Дякую" корона з тебе невпаде і тобі неважко, і людині приємно
і нефлудимим будеш...
|
|
| |
Vovanich | Дата: Середа, 13.08.2008, 21:11 | Повідомлення # 23 |
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 11
Статус: Offline
| admin, я не маю на увазі, що потрібно нехтувати правилами етикету, просто в даному питанні - обслуговування в магазинах, відносини доходять до абсурду. Виходить щоб мене нормально обслужили мені треба видавлювати з себе посмішку? Так хто до кого повинен підстроюватись - покупець до продавця? Свої проблеми продавець повинен залишати за межами магазину. Потрібно серйозно відноситись до роботи тільки тоді може бути якийсь толк. P.S. Я завжди кажу дякую продавцям, а тут говорю в загальному.
Повідомлення відредагував admin - П`ятниця, 15.08.2008, 21:57 |
|
| |
Maksumym | Дата: Неділя, 17.08.2008, 13:31 | Повідомлення # 24 |
Президент
Група: Адміністратори
Повідомлень: 588
Статус: Offline
| Vovanich, я згоден з тобою що не мені треба усміхатись, а продавцеві А то заходиш в магазин, вона дивиться на тебе злими очима... тоді яка у тебе посмішка появиться
===================== тут може бути ваша реклама =====================
|
|
| |
admin | Дата: Неділя, 31.08.2008, 23:14 | Повідомлення # 25 |
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 442
Статус: Offline
| але є й приємні люди... до яких хочеться заходити частіше...
і нефлудимим будеш...
|
|
| |
гетьман | Дата: Вівторок, 23.12.2008, 17:40 | Повідомлення # 26 |
Рядовий
Група: Кориcтувачі
Повідомлень: 7
Статус: Offline
| Життя в нас складне, тому і люди злі , в інших країнах все інакше, там з тобою всі завжди чемні та привітні. Як казав наш колишній президент маємо те що маємо Мені от цікаво хто де у нас техніку купує? Я наприклад вже звик в інтернет магазині все замовляти, в останній раз замовляв собі КПК у львівському "Дешевше"
|
|
| |